© 2021 Piotr Polaczyk | Wszystkie prawa zastrzeżone 

 

 

Specjalizuję się w kompleksowej fotografii produktowej typu packshot oraz fotografii reklamowej. W odpowiedzi na rosnącą potrzebę jak najbardziej dokładnego przedstawiania produktów na zdjęciach, oferuję prace, które cechuje perfekcjonizm, kreatywność oraz staranny retusz, gdyż wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu, zwłaszcza e-commerce.

 

Zdjęcia, które wykonuję w efekcie finalnym, są bardzo solidnie zrobione. Moim klientom zależy na tym aby produkty, których sfotografowanie mi powierzyli, dobrze się sprzedawały, zatem zawsze dostają to czego chcą.

 

W większości przypadków moimi klientami są większe firmy, średnie przedsiębiorstwa. Spełniając wszelkie oczekiwania klientów, moja oferta utrzymana jest na bardzo wysokim poziomie. Fotografia nie zna granic, więc i ja staramy się nie ograniczać. Jestem bardzo otwarty na nowe doświadczenia oraz wszelkie koncepcje moich klientów.

Fotografia produktowa (packshot)

 

Fotografia produktowa typu packshot ukazuje naturalną charakterystykę produktu. Zachowane są jego podstawowe parametry tj. odwzorowanie kolorów oraz tonów na zdjęciu. Produkt zazwyczaj jest przedstawiany jako packshot na białym tle.

Głównie są to zdjęcia wykorzystywane w prezentacjach ofert na stronach internetowych, a także w różnego rodzaju katalogach.

Kupujący decydują się na zakup danego produktu na bazie tego co widzą. Badania marketingowe pokazują, że ponad 90% kupujących podejmuje decyzje o kupnie na podstawie zdjęć.

Fotografia reklamowa

 

Zdjęcia reklamowe ukazują najbardziej istotne cechy fotografowanego produktu, wydobywając przy tym pełną jego głębie. Z uwagi na kontekst marketingowy często wykonywane są w aranżowanych scenografiach z wykorzystaniem oświetlenia podkreślającego poszczególne elementy przedmiotu.

Fotografia reklamowa wykorzystywana jest głównie w reklamach drukowanych (plakatach, ulotkach, folderach reklamowych, okładkach katalogów oraz w innych materiałach reklamowych, a także POS) jak i stronach www.

OFERTA

Fotografia produktowa i reklamowa - wycena

 

Do każdego zlecenia podchodzę jednostkowo, dlatego każdorazowo przeprowadzam indywidualną wycenę po szczegółowym zapoznaniu się z wizją klienta, terminem realizacji, planem przeznaczenia zdjęć oraz ich ilością. Wysokość ceny warunkują różne rodzaje produktów i zdjęć

Aby uzyskać szczegółową wycenę napisz do mnie wiadomość.

 

Duża matryca, ogromne możliwości!

 

Dysponuję aparatem z matrycą 50.6 Megapikseli. Daje to moim klientom ogromne możliwości wykorzystania zdjęć wykonanych przeze mnie. Obraz przy takiej matrycy liczy 8688 × 5792 pikseli.

50.6

MP

Kontakt

Backstage

Zobacz przykłady

Zobacz przykłady